piątek, 12 października 2018

ROSSMANN I SUPER PROMOCJA -55% NA KOSMETYKI DO MAKIJAŻU.

Witam w ten piękny jesienny słoneczny dzień :). Dzisiaj mam dzień wolny dlatego mam trochę wolnego czasu by napisać wam co znalazłam na promocji w rossmann, jak już pewnie każda z was o tym wie że od 9.10-19.10 jest promocja na kosmetyki do makijażu -55% na minimum 3 produkty tylko z aplikacją rossmann.  Rabat udzielany jest od ceny regularnej i nie łączy się z innymi promocjami. Z promocji można skorzystać tylko trzy razy. Na prawdę warto skorzystać bo można na prawdę sporo zaoszczędzić. 


WIBO BEACH CRUISER
Bronzer do twarzy i ciała idealnie gładki, intensywnie napigmentowany bronzer z minerałami dający efekt SOFT- FOCUS. Doskonale nadaje się do konturowania. Jego kremowa konsystencja nadaje naturalny kolor skóry muśniętej słońcem. Ja akurat wybrałam 01 SANDSTORM idealnie dopasowuje się do koloru mojej opalonej cery. Jest zamknięty w bardzo wygodnym pudełku ładnie pachnie i co najważniejsze jest dosyć spory więc jestem pewna że starczy na dłuuugo :). 

WIBO DIAMOND SKIN
Sypki puder do twarzy z kolagenem. Zapewnia świeże, świetliste wykończenie efekt idealnie gładkiej cery. Dzięki kolagenowi pielęgnuje i nawilża skórę.  Ma bardzo ładny i delikatny odcień bardzo dobrze dopasowuje się do koloru skóry ale dla mnie nie jest dobry jako puder do całej twarzy zbyt mocno się świeci dlatego ja stosuję go jako rozświetlacz pięknie wygląda. Na prawdę polecam 

WIBO I CHOOSE WHAT I WANT 
Róż do policzków o niesamowitym koralowym odcieniu z dodatkiem pigmentów. Jest to wkład do kasetki której aktualnie jeszcze nie posiadam ale już wiem że to się zmieni kupiłam tylko jeden wkład bo chciałam sprawdzić jak się u mnie sprawdzi i już wiem że muszę skomponować całą kolekcję :) na zdjęciu odcień HD BLUSHER- 1 FIESTA kolor jest piękny i widoczny cały dzień na twarzy. 



LOVELY SWEET LIP KIT
Zestaw do wykonania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust tym samym kolorze. Ja osobiście zakochałam się w tym odcieniu jest on idealny dla mnie a szczerze to był ostatni kolor w rossmannie jaki znalazłam i to była bardzo dobra decyzja że zabrałam go ze sobą :) . Pomadka jest matowa bardzo ładnie komponuje się z kredką szybko zasycha i ku mojemu zdziwieniu bardzo dobrze trzyma się na ustach :)  



WIBO UNICORN TEARS
Odżywczy primer i serum do twarzy 2 w 1. Bogata formuła o podwójnym zastosowaniu.Chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz działa jako nawilżający primer pod makijaż. Sprawia, że skóra wygląda zdrowo i świeżo nawet pod bardzo ciężkim makijażem. Idealnie sprawdza się również jako primer do ust pod matowe pomadki. Jak dla mnie jest super bałam się że mnie uczuli ale stosuje go 4 dzień i jest dobrze a nawet rewelacyjnie. Zapach jest cudowny szybko się wchłania a pipetka dozuje serum tyle ile potrzebujesz na twarz i szyję. Zawiera 3 ekstrakty z owoców: acai, goi oraz żurawiny. Ja osobiście to serum polecam  pod makijaż jest idealne :) 


RIMMEL MATCH PERFECTION
Jest to jeden z moich ulubionych podkładów ma bardzo lekką konsystencję i bardzo ładnie dopasowuje się do koloru skóry. Nie wysusza skóry oraz nie podkreśla suchych skórek. A to co jest również dla mnie bardzo ważne to że podkład posiada filtr UV ma go w wysokości 20 jak na podkład to na prawdę nie jest źle. Ja mam odcień 203 TRUE BEIGE.  Zdecydowanie na plus :) 



BOURJOIS PARIS

Róż do policzków odcień 33 LILAS D'OR co tu dużo pisać dla mnie te róże są po prostu genialne, piękne kolory duża wydajność ślicznie pachną. Idealne dla kobiet które nie lubią mocnych rumieńców na policzkach dla kobiet które kochają delikatny makijaż. Pędzelek w środku bardzo dobrze rozprowadza róż po policzku :). Polecam!!:) 


LOVELY PINK BITE HIGHLIGHTER
Rozświetlacz jak na tą cenę jest bardzo fajny. Kolor jest bardzo ładny dla mnie to kolor srebrny z różową poświatą. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Jeżeli lubicie takie róże warto po nie sięgnąć :)


L'OREAL PARIS LIP PAINT/MATTE
Matowa pomadka w płynie. Kupiłam tą pomadkę tylko dlatego że od dawna ciekawiła mnie jak się sprawdza a że bardzo szeroka paleta kolorów przyciąga postanowiłam jedna przetestować. Sama pomadka i kolor bardzo mi się podoba ale trwałość jest beznadziejna niestety nie za długo się utrzymuje a przy piciu i jedzeniu jest zjadana. Kupiłam jedną i na tym zostanie. 


Powiem wam szczerze że jestem bardzo zadowolona z zakupów i oszczędności,  kupiłam kosmetyki o wartości 245,51 a zapłaciłam tylko 122,76 :) na prawdę warto skorzystać :)

A wy dziewczyny co znalazłyście ciekawego na promocji w ROSSMANN ??


  











13 komentarzy:

  1. Na poprzedniej akcji kupiła, bronzer, baze i zestaw szminki z konturówką ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu miałam podkład Rimmela i byłam z niego zadowolona :)
    Z promocji nie skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo nowości, o istnieniu których nawet nie mialam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś wypróbować ten podkład z RIMMEL :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tym razem się nie skuszę, muszę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bronzer wibo Ostatnio nawet macałam ale z tego co pamiętamposiada trochę drobinek za którymi ja nie do końca przepadam dlatego w poprzedniej edycji Zdecydowałam się na czekoladkę która nie służy do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nasze zakupy wyglądały bardzo podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy. Ja na nic się nie skusiłam, póki co mam spore zapasy i muszę je zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie mój ulubiony podkład drogeryjny <3:*

    OdpowiedzUsuń
  10. To serum z Wibo wygląda ciekawie 😉. Też skorzystałam z promocji ale do mojego koszyka wpadły zupełnie inne rzeczy 😉

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...