niedziela, 20 stycznia 2019

L'biotica BIOVAX- szampon, maska, peeling do włosów 


Witam :) w te niedzielne słoneczne popołudnie :). Dzisiaj chciałabym wam napisać o trzech nowych dla mnie produktach marki L'bitica BIOVAX. Jestem na etapie rozjaśniania włosów z czarnych na blond ale nie całych rozjaśniam tylko końce :) będą one czarno-szare zaraz wam pokaże jak u mnie to wygląda póki co. Ale jak wiecie przy rozjaśnianiu trzeba dobrze zadbać o porządne nawilżenie włosów bo jak wiadomo rozjaśniacz lubi nam przesuszać włosy. Ja postawiłam na te trzy produkty i powiem wam że jestem z nich zadowolona :).

Zdjęcie pierwsze to  ja i moje drugie rozjaśnianie czekają mnie jeszcze przynajmniej dwa zabiegi rozjaśniania bo niestety żeby zafarbować na szaro trzeba zejść do blondu a niżej zdjęcie efektu końcowego :) właśnie takie ombre chcę uzyskać choć sądzę że ja jednak wybiorę trochę 
ciemniejszy szary. 


Póki co to mam na głowie niby brąz który w świetle przechodzi na taki złoty kolor nie jest zły ale jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić. 

Zacznę od peelingu do skóry głowy, jest świetny do masowania oraz oczyszczania skóry głowy jego drobinki są wyczuwalne i można na prawdę się zrelaksować przy masażu głowy i do tego ten piękny delikatny zapach cudo.  Podoba mi się to że nie zawiera SLS, SLES, PARABENÓW,SILIKONÓW ORAZ DYES. Jest bardzo przyjemny dla skóry głowy i czuć że skóra jest dobrze oczyszczona. Jeżeli ktoś ma cienkie włosy które przylegają do skóry głowy to ten peeling bardzo ładnie je odbija. 125 ml za 14,99. 



Po peelingu stosuję oczyszczający szampon (włosy pozbawione blasku i objętości) faktycznie szampon powoduje większość objętość na włosach i co ważne nie puszą się :). Szampon z aktywnym węglem idealnie oczyszcza włosy i skórę głowy nadaje bardzo ładny połysk. 88% składników pochodzenia naturalnego i tak jak przy peelingu bez SILIKONÓW, PARABENÓW, PARAFINY, SLS, SLES. Dla mnie szampon jest idealny i kupię go ponownie 200 ml 19,99 w promocji można go znaleźć nawet za 11 zł :).  


Maska do włosów intensywnie regenerująca mój faworyt :) rewitalizacja i nawilżenie w składzie pojawia się argan, kokos i makadamia :) bez PARABENÓW, SILIKONÓW, PARAFINY, SLS, SLES. Bardzo dobrze nawilża włosy przy tym nie obciążając ich, maska bardzo dobrze zabezpiecza przed promieniowaniem UV. Ma bardzo ładny i delikatny zapach. W końcu znalazłam dla siebie maskę która nie obciąża moich włosów jest lekka i bardzo przyjemna. Po nałożeniu maski daję jeszcze worek na głowę i ręcznik by mieć jeszcze lepszy efekt. 250 ml 19,99


I jak wam się dziewczyny podoba zestaw dla mnie wow moi faworyci 2019 roku :) 






13 komentarzy:

  1. Z tej marki miałam tylko jedną maskę w saszetce i mam ochotę na kolejne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie :) Kiedyś bardzo lubiłam tę markę! Piękne włoski! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Biovax Botanic. Po ten peeling chętnie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o peelingu takim. Natomiast ta markę uwielbiam. Ciekawy pomysł na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam o marce ale produktow nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam chociaż markę znam i lubię ;) Chętnie wypróbuje ten peeling do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawilżanie po rozjaśnianiu jest bardzo ważne. Lubię produkty tej marki, często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ładny kolor, a dążysz do jeszcze ładniejszego. Ja też rozjaśniałam raz włosy i wyszedł mi żółty kolor z ciemnego brązu. Na to nakładałam farbę, i za każdym razem spłukiwała się po kilku tygodniach. Niestety w moim przypadku rozjaśniacz nie sprzyja farbie. Teraz zostało mi tylko kilka centymetrów średniego blondu i powoli ścinam ombre. Dążę do naturalnego, ciemnego koloru, a potem zobaczymy. Przez instagrama poznałam markę lbiotica. W jednej z akcji z tej apki dostałam maskę z maliną moroszka. Jest genialna, a jak ładnie pachnie. Myślę o kupieniu czegoś wzmacniającego przeciw wypadaniu, bo to obecnie moja największa zmora. Piszesz bardzo ciekawe posty, masz ładne zdjęcia i szablon. Jeśli mogę coś doradzić, sformatuj trochę tekst, aby bardziej przyciągał oko :). Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie lubię ich produkty ale tego zestawu nie miałam i przy maskach też robię taką izolację z worka i ręcznika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że nazwa obiła mi się już gdzieś o uszy :-) Według mnie masz bardzo fajny kolor włosów :) Ja ostatnio zmagam się z wieloma problemami włosów i szuka jakiś dobrych produktów do ich pielęgnacji. Chętnie wypróbuję ten szampon :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zarówno szampony jak i maski Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię szampon micelarny z Biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...