środa, 27 lutego 2019

PUDEŁKO SHINYBOX- LUTY 

Witam w poniedziałek dotarło do mnie lutowe pudełko ShinyBox niestety nie jestem nim jakoś szczególnie zachwycona same zobaczcie.


Hypoalergiczny puder brązujący- Nadaje skórze efekt muśnięcia promieniami słońca. Zawiera pigmenty otoczkowane estrami oleju jajoba, które zapewniają gładkość aplikacji i uczucie nawilżenia. Nie miałam nigdy okazji osobiście testować tego pudru może być ciekawy ogólnie podobają mi się odcienie :). 


NATUR PLANET- Masło shea  nierafinowane pomarańczowe z witaminą E. Bardzo fajne masełko zamknięte w małym słoiczku bardzo dobre do skóry suchej. Pierwszy raz mam styczność z tym masełkiem ale może być świetne do suchych ust czy do suchej skóry twarzy :). 



AFFECT- czarny tusz do rzęs o właściwościach wydłużających, pogrubiających i podkręcających. Maskara posiada silikonową szczoteczkę której zadaniem jest rozdzielić dobrze rzęsy. Tusz może być ciekawy bardzo lubię takie szczoteczki mój tusz powoli się kończy więc będę mogła ten wypróbować, na pewno jeszcze o nim na blogu napiszę. 


7 th heaven- oczyszczająca maska błotna. Zmysłowa mieszanka błotna z aloesem, ekstraktem z wierzby, rozmarynem o oczarem wirdinijskim pozostawia skórę czystą, jasną i odświeżoną. Dostałam osiem takich masek na pewno się nie zmarnują ale ja jednak wolę maski w płachcie. 


MultiBiomask kolejne dwie jednorazowe maski. Maska aktywnie odżywcza oraz maska ultra oczyszczająca

Nutka konopie polskie- jednorazowe próbki mydła oraz szamponu :) ogólnie marki nie znam ale kto wie może jednak mi się spodoba 

Masami- mały zestaw higieniczny dla kobiet. Wkładka, podpaska oraz tampon. 


I jak wam się podoba pudełko? mnie jakoś specjalnie nie zachwyciło. 

7 komentarzy:

  1. Nie byłabym szczególnie zadowolona z tej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już tą zawartość Shinyboxa :) Całkiem fajne kosmetyki, każdy coś tam zawsze dla siebie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam trochę inną zawartość, z mojego punktu widzenia lepiej trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z masełka bym się ucieszyła ;) Średnia zawartość

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje tego tuszu tez lubię takie szczoteczki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańczowe kremowe mydło pod prysznic ma przepiękny zapach. Zawsze do niego wracam latem:).

    OdpowiedzUsuń
  7. https://dukrk.pl/najlepsze-kosmetyki-z-avonu-dla-pan/

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...