sobota, 2 lutego 2019

Woda toaletowa Playboy Play It Sexy 

Witam was dziewczyny :) jak tam mija weekend u mnie jak zwykle mało spokojny najpierw zakupy później sprzątanie. Ale w końcu mam chwilę dla siebie i chcę wam dzisiaj przedstawić wodę toaletową marki Playboy Play It Sexy. 


Wodę toaletową kupiłam w HE BE i to całkiem przypadkiem wpadła mi w ręce, bardzo spodobała mi się buteleczka ze słodkimi uszkami :) teraz w HEBE jest promocja na prefumy -60%.  Ma bardzo ładny zapach jest bardzo zmysłowy który idealnie pasuje na wieczorne wyjście.

Ten finezyjny zapach otwiera orzeźwiający różowy grejpfrut i mandarynka połączone odrobiną pikantnego ,różowego pieprzu nadają mu przewrotności. Po chwili przechodzą w egzotyczne nuty serca jaśminowych herbat, płatków osmantusa i lukrecji. Zmysłową bazę zapachu tworzą wanilia, paczuła, drzewo sandałowe i bób tonka.


Mi zapach bardzo odpowiada i faktycznie jest idealny na wieczorne wyjścia :) 

Bardzo ładny flakonik  ślicznie się prezentuje,  a te słodkie uszka dodają mu uroku :). Zamknięty jest w kartonikowym pudełku. 




Miłego weekendu :)



27 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś mgiełkę o tym wariancie zapachowym i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś poznać, bo go szczerze mówiąc nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te perfumy! <3 Miałam je kiedyś bardzo dawno temu, jak jeszcze chodziłam do gimnazjum :) Chyba pora do nich powrócić :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji używać tego zapachu, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ma flakon aż kusi by sprawdzić zapach na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zapachu, ale flakon mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zapachu, ale flakonik fajny :) Jak będę w Hebe to zerknę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że by mi sie spodobał, obczaje jak będę w Hebe

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego wyglądu chciałabym mieć 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka miała, miałam okazje skorzystać. Przepięknie pachnie, dodatkowo ten flakonik mnie zachwycił. Chyba się skuszę i sama sobie go sprawię. Pozdrawiam i wpadnij do mnie na modnenewsy.pl, myślę że znajdziesz coś ciekawego dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thaks so much for share it for us, I think this can smell so good, have a nice day dear I STARTED TO FOLLOW YOU.
    -XOXO BEA.

    Sempiterna (Fashion - Beauty)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten zapach, ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy flakon, ja nie przepadam za zapachami Playboy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedys byly to moje ulubione perfumy :D Pieknie pachna

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś lubiłam ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam ich perfum. Dobrze wiedzieć że jest taka promocja w hebe. Może się załapię jeszcze :). A jak z trwałością? Coś jak adidas czy lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię nuty grejpfruta i mandarynki, więc jak będę miała okazję przyjrzę się temu zapachowi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladne opakowanie :) Obserwuje Twój blog i zapraszam do mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten zapach bardzo bym chętnie poznałą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam zapachów Playboy`a, ale przyznam, że nuty zapachowe bardzo mi się podobają :) Muszę powąchać, jak będę w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...