niedziela, 17 marca 2019

Cienie do powiek od EVELINE 


Witam :) dzisiaj napiszę wam trochę o cieniach Eveline. Od jakiegoś czasu przeglądając wszystkie blogi z recenzjami na temat cieni do powiek stwierdziłam że czas spróbować. Nigdy nie malowałam się cieniami bo zwyczajnie nie miałam na to czasu więc u mnie makijaż kończył się tylko na pomalowanych rzęsach i ustach :). Przejrzałam kilka filmików dla początkujących jak dobrze pomalować się cieniami no bo jak już mam się do tego zabrać to porządnie :) jej czuje się jak gdyby to miało być jakieś wyzwanie haha no ale nie czarując nie każdy potrafi dobrze się pomalować czy dobrać sobie odpowiednie kolory :). Wybrałam się do Rossmanna i znalazłam paletkę od EVELINE która na dodatek była jeszcze w promocji więc kupiłam ją za około 15 zł :) No i na nich właśnie się szkolę :)




Bardzo spodobały mi się odcienie tych cieni są jasne jak i ciemne myślę że na sam początek wystarczą :) cienie są bardzo ładne na pigmentowane jak widać na zdjęciu kolory ładnie się prezentują. Na zdjęciu może tak tego nie widać ale te fiolety są piękne.




A Wy co myślicie o cieniach Eveline ? może doradzicie jakie cienie są najlepszej uwagi :) może polecacie jakieś marki :)

Miłej niedzieli :) 



18 komentarzy:

  1. Bardzp łądne kolorki, ale osobiście bym używała tylko trzech kolorków :D Wole pojedyncze cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorki :) Uzywalabym wszystkich, chetnie wyprobuje te paletke

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę bardziej neutralne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki mają naprawdę ładne. Jakiś metalik do tego lub folia i można stowrzyć piękny makijaż:D Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. O moje kolorki :))) uwielbiam takie odcienie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę i tylko trzy pierwsze kolory by mi odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam cieni Eveline. W ogóle styczniu kupiłam moją pierwszą paletkę, ale od Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemne są te kolorki, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten 4 odcień od lewej bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj to prawda nie każdy potrafi sie umalować, podziwiam umiejętności niektórych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam palet tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo matów. Myślę, że paletka by mi przypasowała. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam cieni do powiek ;) Paletka ma bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie kolory :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolory są w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cienie i mogłabym gadać o nich godzinami. Nie przejmuj się że na początku nie zawsze wychodzi tak jak by się chciało. Grunt to dużo ćwiczyć. Kolory dobierzesz bez problemu, trzeba tylko testować różne kombinacje. Sama zauważysz w czym czujesz się najlepiej. Widzę że ta paleta eveline nie ma bardzo dobrego pigmentu, chyba że to kwestia zdjęcia. Jeśli możesz przeznaczyć na paletę większą kwotę polecam Morphe, jeśli nie to czekoladki makeup revolution. Z lepszym pigmentem będzie Ci się łatwiej pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paleta barw. Moje kolory. Często kupuje cienie do powiek od Evelyne. Dobra marka.

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...