czwartek, 7 marca 2019

Nowość- Bielenda Fresh Juice 

Cześć dziewczyny :) tydzień temu świetnie bawiłam się w górach na nartach a teraz chora :( ledwo żyje niestety grypa :( ale za to mam trochę czasu by nadrobić kilka rzeczy na blogu :) 

Ostatnio w moje ręce wpadła nowość od Bielendy seria Fresh Juice żel micelarny do mycia twarzy oraz hydro-esencja z bioaktywną wodą cytrusową :) 



Hydro-esencja z bioaktywną wodą cytrusową- sok z ananasa + kwas laktobionowy. Orzeźwiająca o pięknym zapachu hydro-formuła z efektem water splash. Nowoczesna, ultralekka hydro-esencja z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich to idealny sposób na systematyczną i skuteczną pielęgnację cery pozbawionej blasku. 

Kosmetyk świetnie zastępuję krem ponieważ dobrze nawilża i nie klei się. Ja stosuję hydro-esencje codziennie rano i wieczorem nakładam kilka kropli na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Można stosować również pod ulubiony krem lub jako bazę pod makijaż. Ja jestem z niego bardzo zadowolona świetnie rozświetla twarz. 

Bioaktywna woda cytrusowa- pozyskiwana na drodze metod fizycznych, bogata w oligoelementy wykazuje działanie antyoksydacyjne i wspiera witalność komórek skóry

sok z ananasa - skutecznie redukuje przebarwienia, nadając skórze promienny wygląd

Kwas laktobionowy- efektywny składnik regenerujący, rozjaśniający przebarwienia i wspomagający procesy odnowy naskórka 


Żel micelarny do mycia twarzy z bioaktywną wodą cytrusową- sok z pomarańczy + kwas hialuronowy micele. Jego działanie gwarantuje formuła łącząca w sobie niezwykłe skutecznie składniki aktywne i substancje myjące.

Żel do mycia twarzy o cudownym orzeźwiającym zapachu świetnie myję skórę twarzy, bardzo dobrze ją oczyszcza oraz pielęgnuje. Nie podrażnia skóry ani jej nie uczula. 

Bioaktywna woda cytrusowa- wykazuje działanie antyoksydacyjne i wspiera witalność komórek skóry

Sok z pomarańczy- który odświeża, nawilża i tonizuje skórę, działa antybakteryjnie 

kwas hialuronowy- skuteczny składnik nawilżający

Micele- które wychwytują i doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska ( w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie) 



A wam jak podoba się nowość od Bielendy ? 









16 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Bielendy!!! Są najlepsze do cery wrażliwej :)) Tej serii jeszcze nie wdziałam, ale jako fanka tej marki zapewne kupię :)). Justynko współczuję choróbska i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda ostatnio zaskakuje ciekawymi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie miałam niczego z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że kuszą te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Bielenda szaleje z tymi nowościami, nie nadążam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam nic z Bielendy. Tyle tych nowości, że nie wiadomo na co się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je ostatnio w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego produktu :) Dawno nie mialam nic z Bielenda

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrówka! A kosmetyki z Bielendy lubię :) Najbardziej ciekawi mnie hydro esencja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna seria :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej interesuje ta esencja. :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...