wtorek, 5 marca 2019

Pielęgnacja z kosmetykami ZIAJA 

ZIAJA  w moim domu jest od zawsze pamiętam mój pierwszy kosmetyk kiedy byłam jeszcze nastolatką był to naturalny krem oliwkowy :) pamiętacie go? ZIAJA jest z nami od 1989 roku :). Marka ZIAJA oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Mój zestaw który chcę wam dzisiaj pokazać został ulubieńcem w marcu 2018 roku i tak jest ze mną od tamtej pory i pewnie jeszcze zostanie na bardzo długo :).

Na pierwszym zdjęciu są żele pod prysznic oliwkowy oraz pomarańczowy te dwa zapachy skradły moje serce :).

OLIWKOWY:
-doskonale wygładza oraz skutecznie zmiękcza skórę
-wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek 
-intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

Żel oliwkowy stosuje również moja córka obecnie ma 9 lat nie uczula oraz nie wysusza skóry pięknie pachnie i jest bardzo wydajny :).

POMARAŃCZOWY:
-doskonale natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę 
-wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek 
-intensywnie nawilża i zapobiega utracie wody

Nie uczula oraz ma piękny orzeźwiający zapach rewelacyjnie się pieni i jest bardzo wydajny. Pozostawia zapach również na skórze. 


TONIK Z KWASEM HIALURONOWYM JAGODY ACAI do skóry zmęczonej, pozbawionej blasku, wrażliwej. Tonik jest bardzo delikatny nie podrażnia skóry ani nie uczula. Ma bardzo ładny i delikatny zapach świetnie rozświetla twarz nawilża ją oraz tonizuje naskórek  po dłuższym stosowaniu skóra staje się bardziej promienna. 

OCZYSZCZAJĄCY ŻEL MICELARNY Z PEELINGIEM DO TWARZY JAGODY ACAI i tutaj się muszę pochwalić jakie świetne ma działanie fakt może nie od razu ale po dłuższym stosowaniu widać efekt. Żel ma bardzo drobniutkie i bardzo delikatne drobinki peelingu więc na pewno nas nie podrażni do tego świetnie oczyszcza twarz oraz ją rozświetla. Żel jest tak delikatny że spokojnie można go używać rano i wieczorem jak tak własnie robią a w połączeniu z TONIKIEM efekt jest jeszcze lepszy :). 


ŚWIETLISTY BALSAM który używam tylko latem ma piękny delikatny zapach oraz pięknie rozświetla naszą opaloną skórę latem uwielbiam go. 

Pielęgnuje i nadaje skórze wyjątkowy zniewalający zapach
Świetliste drobinki pozostawia na skórze złoto-srebrny blask
Zapewnia uczucie nawilżenia oraz połyskującą energię 

SUBSTANCJE AKTYWNE
Wygładzające proteiny ze słodkich migdałów,
nawilżający kwas hialuronowy 



A Wy lubicie kosmetyki marki ZIAJA? macie swoje ulubione? 




20 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z Zaji :) Obecnie stosuję szampon przeciwłupieżowy z czarną rzepą Redukcja Łupieżu z Ziaji - fajnie się u mnie sprawdza w sumie od lat :-) Bo stosowałam go jak chodziłam do gimnazjum a było to jakieś 8 lat temu :) Stosuję też natłuszczającą emulsję do ciała do skóry atopowej z Ziaji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubionego kosmetyku Ziaji, ale samą firmę jak najbardziej lubię :) Mam wrażenie, że nieważne na co zdecyduję się tym razem i tak to będzie strzał w dziesiątkę :)
    Pozdrawiam, Wiktoria!

    OdpowiedzUsuń
  3. mój znajomy bardzo lubi tą serie Jagody Acai

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem efektu na skórze, jaki daje ten świetlisty balsam. Z tego typu produktów uwielbiam Nuxe i z ciekawości bym porównała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Ziaję. Szczególnie ich mydło oliwkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki Ziaja! Szczegolnie kremowe mydlo pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten tonik z Ziaji Jagody Acai i miło go wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarzę te produkty,ale ich akurat nie miałam we własnej łazience;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kosmetyki Ziai nie do końca się sprawdzają. Wszystkie, które testowałam wywołały u mnie reakcję alergiczną :D Ubolewam nad tym faktem, bo mają całkiem ciekawe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach oliwkowego żelu! Miałam również tonik acai.
    Lubię rozświetlające balsamy (latem szczególnie) a tego zupełnie nie kojarzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że każdy z nas ma w domu jakąś Ziaję :) już tak się dobrze przyjmuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki Ziai, obecnie używam od nich kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten glitter jest u mnie niezastąpiony :D Pięknie pachnie i zapach utrzymuje się długo na skórze :) Mój mąż uwielbia oliwkową serie zwłaszcza kremik :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Ziaję, również ze względu na cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawił mnie ten pomarańczowy żel pod prysznic. Chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, jak dawno nie stosowałam kosmetyków Ziaja! Ten balsam rozświetlający wygląda wspaniale, chętnie sobie go sprawię na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię, kiedyś ciągle ich używałam. Muszę znów sobie coś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...