wtorek, 30 października 2018

Stara Mydlarnia-moje małe domowe spa 

Kiedy jesień zawitała w Stolicy pełną parą postanowiłam zorganizować dla siebie takie małe domowe spa :). Po całym dniu pracy uwielbiam się zrelaksować w wannie odpocząć i nie myśleć o niczym bo wiem kiedy przekroczę już próg z łazienki do pokoju to się zacznie mamooooo jestem głodna :). Dlatego te 20 min w łazience musi być tylko moje :). 


                      
Skupiłam się na produktach relaksujących, nawilżających o delikatnych zapachach, zależało mi na kosmetykach do kąpieli, twarzy i rąk i daleko nie musiałam szukać STARA MYDLARNIA miała wszystko to czego szukałam. 

Olejek ujędrniający oraz nawilżający do kąpieli z alg morskich, miętą oraz witaminą E. 

Puder do kąpieli z alg morskich z dużą zawartością masła shea, naturalnych olejów macadamia i jajoba z dodatkiem soli morskiej i kompleksu antycellulitowego 

Olejek i puder dodaje bezpośrednio do wody. Olejek ma delikatny zapach raczej mało wyczuwalny ale bardzo dobrze nawilża.  Za to puder coś pięknego jego przyjemny oraz świeży  zapach powoduje niesamowity relaks w kąpieli skóra jest świetnie nawilżona po osuszeniu nie trzeba dodatkowo używać balsamu. Skóra pięknie pachnie a zapach utrzymuje się aż do następnego dnia a skład tego pudru rewelacja bogactwo naturalnych olei.  



Peeling ECO RECEPTURA  który posiada bardzo bardzo drobniutkie drobinki niestety moja skóra jest bardzo wrażliwa i nie lubi peelingów gruboziarnistych. Mikrodermabrazja oparta na mineralnych złuszczających mikrocząsteczkach. Idealna do domowych zabiegów- skutecznie usuwa martwy naskórek. Peeling dobrze oczyszcza i odświeża skórę twarzy przygotowując ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Posiada naturalne substancje aktywne z jabłoni, olej z pestek winogron i sok z aloesu. Ja osobiście jestem zadowolona z peelingu ponieważ nie uczula i nie podrażnia mojej skóry a zaznaczę że ona jest na prawdę bardzo wrażliwa i skłonna do alergii. 

Nawet mojemu kotkowi się spodobał :) 





 Kremowa odżywcza  maska do rąk i stóp  z olejem arganowym i mocznikiem do skóry suchej zniszczonej, wymagającej zmiękczenia.

Starannie dobrane oleje roślinne:
-masło kakaowe
-olej kokosowy
-olej arganowy 

Maska jest cudowna świetnie nawilża oraz wygładza dłonie pozostawiając na nich piękny świeży i delikatny zapach. Na pewno będziesz cieszyć się idealnym nawilżeniem rąk. 






A Wy kobietki lubicie takie domowe spa? mieć taki czas relaksu tylko dla siebie? udaje wam się zorganizować taki czas? ja staram się chodź raz w tygodniu zrobić coś tylko dla siebie :)


30 komentarzy:

  1. Doceniam te chwile tylko dla siebie :D U mnie nawet bez dzieci ciężko być samą dla siebie ;) Uwielbiam takie zabiegi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo doceniam chwile dla siebie, dużo pracuje,zajmuje się domem więc muszę sobie czasem pozwolić na relaks w samotności.

      Usuń
  2. Mam to samo, codzienne chwilka choć dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, domowe SPA, szczególnie po chłodnym dniu, to super sprawa :) Gdy jestem w łazience nikt nie ma do niej wstępu, więc mogę się zrelaksować w ciszy i spokoju :) Świetnie prezentują się te kosmetyki, puder i peeling szczególnie mnie zaciekawiły, olejów mam sporo, więc zawsze dodaję jakiś do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w chłodne i zimowe dni takie spa w ciepłej wodzie z olejkami i odprężającym zapachami jest konieczne.

      Usuń
  4. mnie zainteresowała ta maska do rąk i stóp :) ja uwielbiam takie spa i zdradzę, że mój mąż również! :) Robimy sobie taki dzień około dwa/trzy razy w tygodniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest świetna, rewelacyjnie nawilża, jest bardzo dobra do szczególnie przesuszonych dłoni oraz stóp.

      Usuń
  5. Ten olejek wygląda bardzo zachęcająco :) Uśmiałam się jak zobaczyłam bohatera drugiego planu na jednym ze zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bohater to nasz nowy członek rodziny znaleziony na stacji metra w reklamówce. A co do olejku jest genialny.

      Usuń
  6. Bardzo często serwuję sobie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo:) dla każdej z nas należy się chwila relaksu.

      Usuń
  7. Zawsze jestem w biegu, więc rzadko leżakuję w wannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to zmienić :) na prawdę warto taki jeden dzień w tygodniu poświęcić :)

      Usuń
  8. Moje "20 minut" zwykle trwa i całą godzinę :D! Genialne te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię sobie dogadzać i robić takie domowe SPA ale jeżeli chodzi o Starą mydlarnie No to niestety ich produkty są drogie w stosunku do składów jakie posiadają co Nie mówię że są złe bo lubię ich kosmetyki natomiast słady mają tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja również kocham takie domowe spa u mnie soli oraz olejków do kąpieli nigdy nie brakuje. Tu się zgodzę z Tobą że ceny maja wysokie ja kupiłam te produkty ze względu na to że na każdy kosmetyk dostałam 20% rabatu i póki co u mnie się sprawdzają zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń
  10. Kotek skradł moje serce :) Rzadko robię sobie takie SPA, chyba czas to zmienić i częściej się w ten sposob relaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kotek kochany i straszny łobuz :) chwila relaksu jest na prawdę ważna.

      Usuń
  11. Chyba muszę zacząć robić takie SPA ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. it sounds like a great product.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest czasem zrobić sobie takie domowe SPA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dla mnie rewelacja kiedyś nie miałam kompletnie na to czasu ale w końcu postanowiłam znaleźć chociaż jeden dzień dla siebie.

      Usuń
  14. najwięcej czasu na zadbanie o siebie mam w sobotę i wtedy funduję sobie jakiś miły pakiet przyjemności w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie z kotem rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta arganowa maska mnie zainteresowała :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...