niedziela, 28 października 2018

                                PAŹDZIERNIKOWY SHINYBOX 

Cześć dziewczyny :). Czy wy też takie ranne ptaszki jak ja ? :) ja chyba przez to że wstaje dosyć wcześnie do pracy to nawet w weekend nie mogę dłużej pospać godzina 7:00 a ja już oszczy szerokie :). W tamtym tygodniu dotarł do mnie mój pierwszy SHINYBOX  czy jestem zadowolona? hmmm... o tym napiszę niżej. 



W tamtym miesiącu na jednym z blogów przeczytałam o pudełkach SHINYBOX bardzo mnie zaciekawiły ponieważ znajdowały się tam produkty które w sumie mi odpowiadały i weszłam na stronę zmówiłam jeden na próbę wybrałam ten za 49 zł zamówiłam go 1 października a przyszedł do mnie 24.10 jak się okazało pudełka wysyłane są zawsze w drugiej połowie miesiąca więc się trochę naczekałam :) ale się doczekałam i oto co znajdowało się w pudełku :)


Szampon do włosów suchych i zniszczonych.

Szampon jest wzbogacony w proteiny mleka i ekstrakt z bambusa posiada formułę, która delikatnie odżywia i oczyszcza włosy. Rezultat to świetliste i odżywione włosy. Udało mi się już raz umyć nim głowę i powiem wam szczerze że jestem nim miło zaskoczona, szampon ma piękny delikatny zapach bardzo dobrze się pieni i nie trzeba go dużo nakładać więc sądzę że będzie wydajny jedyny minus za to że jest zbyt wodnisty. Efekt po wysuszeniu dla mnie był wow ja mam dosyć cienkie i delikatne włosy więc u mnie uniesienie u nasady jest bardzo ważne a ten szampon mi to dał i to w 100% do tego po wysuszeniu szampon nadal czuć na włosach i to przed dłuuugi czas :) włosy są miękkie i lśniące zobaczymy jaki będzie efekt po dłuższym stosowaniu ale puki co jestem na TAK :)


         Biotanique naturalny krem odżywczy do twarzy i ciała 

Krem do twarzy i ciała zawiera wodę probiotyczną pro.aQua oraz D-Pantenol i olej z opuncji figowej.Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie. Do mnie ten krem w ogóle nie przemawia po pierwsze zapach jest dziwny nie wiadomo jak to nazwać i taki ciężki strasznie mnie odrzuca, posmarowałam ręce i fakt może szybko się wchłania i ręce są gładkie ale długo nie wytrzymałam i musiałam go zmyć bo zapachu nie zniosłam. Nie wiem jak by się sprawował po dłuższym stosowaniu na całym ciele może i nawilżenie było by ok ale ze względu na zapach ja się tego nie dowiem. Może któraś z was go stosowała i napisze coś więcej. 


Matowa pomadka MOOV- Kontigo

Płynna matowa pomadka ma świetną kremową konsystencję bardzo dobrze rozprowadza się na ustach nie wysuszając ich. Ogólnie jest bardzo fajna tylko szkoda że kolor nie mój :(. Może kiedyś przy okazji w Kontigo zobaczę inne kolory i znajdę dla siebie odpowiedni bo pomadka jest na prawdę bardzo fajna :). 


Bee Natural 

Kolejnym produktem jest pomadka ochronna do ust wersja POMEGRANATE. Ładnie pachnie ma fajną lekką konsystencję i czuć że bardzo dobrze nawilża długo się utrzymuje na ustach. Myślę że w mroźne dni bardzo dobrze się sprawdzi. 


Delia-krem do rąk 

Wygładzający krem do rąk z d-pantenolem. Formuła wzbogacona w masło shea i alantoiną sprawia, że skóra staje się aksamitna i gładka w dotyku. D-panthenol doskonale koi i łagodzi podrażnienia. Krem na pewno nie opuści mojej torebki :) zapach i nawilżenie jest po porostu rewelacyjne. Ma kremową i bardzo delikatna konsystencję bardzo dobrze się rozprowadza  na dłoniach i szybko się wchłania, krem pozostawia dłonie gładkie i dobrze nawilżone. Ja jestem z niego bardzo zadowolona :). 




APECONTROL- tabletki na odchudzanie 

Suplement diety zmniejsza apetyt i dodaje energii. Kompozycja składników wspomagających kontrolę masy ciała poprzez niwelowanie chęci podjadania oraz regulację metabolizmu makroskładników odżywczych.Ogólnie ja nie jestem zwolenniczką brania tabletek na odchudzanie czy na zdrowe włosy i paznokcie. Bardzo mnie zdziwił widok tabletek w pudełku bo ja myślałam że to pudełko z kosmetykami więc i tak powinno być. U mnie tabletki na pewno nie będą używane więc pójdą w odstawkę. 


Znalazło się również kilka ciekawych ulotek najbardziej zachwycił mnie kod prezentowy na fotoksiążkę. Kod prezentowy na 25 odbitek super na pewno skorzystam :). W pudełku znalazły się również próbki serum LIQ CR fajnie że mam okazję je przetestować już kiedyś słyszałam o tym serum podobno jest super :). A reszta to zwykłe reklamy :) dziś zabieram się za tworzenie fotoksiążki jak będą już ją miała na pewno się pochwalę :) 

Szczerze jestem zadowolona z tego SZINIBOX myślałam że za 49 zł rewelacji nie będzie ale nawet miło się zaskoczyłam. Teraz czekam na kolejne pudełko :).

A Wy dziewczyny co myślicie? znalazłyście coś dla siebie? 





14 komentarzy:

  1. Znam szampon i serum LIQ CR jest świetne, mam go w innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też słyszałam że LIQ CR jest super. A w szamponie się zakochałam i ten zapach rewelacja :)

      Usuń
  2. Ja na szczęście w weekendy słodko sobie odsypiam, bo codziennie mam na 7.45 do szkoły.
    Chyba nie znam żadnego z tych produktów ani żadnej firmy. Zadziwia mnie to ile ich już jest na świecie :D Co się dowiaduję o nowych, to za chwilę są kolejne ;p
    Najbardziej spodobała mi się ta pomadka. Szkoda, że nie trafiło w Twoje gusta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolor nie bardzo mój :) ale wybiorę się do Kontigo i zobaczę jak wyglądają inne kolory.

      Usuń
  3. Mnie ten box bardzo przypadł do gustu choć wydsaje mi się, że mam troszkę inna wersję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten mój też nie jest najgorszy jestem nawet zadowolona tylko te tabletki nie wiem po co dali.

      Usuń
  4. świetny box, szampon do włosów suchych i zniszczonych oraz pomadkę chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziwo zawartość bardzo mi się spodobała! Jak nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam że nie jest najgorzej. Tylko szkoda że dali te tabletki.

      Usuń
  6. Mnie ten box nie zachwyca, byłabym na nie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak go otworzyłam to pomyślałam hmmm... szału nie ma ale po czasie kiedy zaczęłam testować stwierdziłam że nie jest najgorzej.

      Usuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...