sobota, 20 października 2018

 APIS PEELING ENZYMATYCZNY 

Cześć dziewczyny :) w domku już posprzątane więc mam chwilę czasu aby wam coś napisać :). Już kiedyś pisałam o tym peelingu na blogu ale chcę jeszcze raz do niego wrócić ze względu na to że peeling stosuję już dosyć długo i chcę powiedzieć wam co zauważyłam po trzech miesiącach. Ja bardzo lubię kosmetyki tej firmy zdają u mnie egzamin na 6+ :).


Jeżeli macie tak bardzo delikatną skórę jak ja to ten peeling jest idealny. Niestety moja skóra na twarzy nie lubi peelingów z drobinkami nawet z tymi najdrobniejszymi zaraz robi się zaczerwieniona i bardzo mnie piecze dlatego u mnie najlepiej sprawdzają się peelingi enzymatyczne a szczególnie firmy APIS ,peeling enzymatyczny z bioenzymami i algami morskimi przeznaczony do oczyszczania skóry bez jej mechanicznego złuszczania. Ja stosuje go od trzech miesięcy i to co zauważyłam to pozbyłam się porów moja skóra jest dobrze oczyszczona, zdrowsza i bardzo dobrze nawilżona zrobiła się sprężysta i wygląda na prawdę na bardzo zdrową jestem  bardzo zadowolona.  Peeling jest przeznaczony do skóry suchej, wrażliwej i z rozszerzonymi naczyńkami. 

 Ma bardzo ładny i delikatny zapach, konsystencja jest bardzo gładka i lekka bardzo dobrze się rozprowadza skóra jest bardzo dobrze nawilżona i wygładzona, zawiera ekstrakt z alg morskich, grejpfruta, zielonej herbaty, cytryny, aloesu, kinkgo biloba, echinacea. Jest zamknięty w bardzo ładnej buteleczce z pompką dzięki której bez problemu można wydobyć kosmetyk. 

Peeling można zamówić na stronie www.apis-sklep.pl ja za niego zapłaciłam około 33 zł :) cena nie jest aż tak przerażająca. Jest wydajny i na prawdę działa ja osobiście z czystym sumieniem POLECAM :) 

7 komentarzy:

  1. Lubię od czasu do czasu postawić na peeling enzymatyczny :D O tym jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli zaczynam swoją przygodę z peelingami enzymatycznymi, więc może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na ten peeling 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam takiego peelingu, zawsze wybieram te z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...