piątek, 15 marca 2019

CIEN - FOOD FOR SKIN

Witam :) ostatnio w Lidlu pojawiło się kilka nowości od Cien, oczywiście nie mogłam przejść obojętnie i musiałam kilka produktów przetestować :). Jak widać już same opakowania przyciągają wzrok :) szata graficzna bardzo mi się podoba. A jak się u mnie sprawdziły ? zapraszam do czytania :). 


Krem do twarzy-odżywienie z olejem macadamia

Krem jest przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej a ja właśnie taką mam. Krem jest zamknięty w małym plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml. Ogólnie zapach jest okropny nawet nie ma do czego porównać ale na szczęście szybko się ulatnia, bo sam krem jest fajny bardzo dobrze nawilża skórę twarzy i nie powoduje alergii ani podrażnień. Krem używam rano i wieczorem i powiem szczerze że kupię jeszcze dwa na zapas bo nawilżenie jest 100% polecam za 6,99 na prawdę się opłaca. 



Krem do rąk- odmłodzenie z dziką różą oraz odżywienie z papają

Kremy są bardzo fajne :) o pojemności 50ml idealne do małej torebki. Bardzo dobrze nawilżają ręce są po nich gładkie i bardzo szybko się wchłaniają. Ten krem z dziką różą bardzo ładnie pachnie tak delikatnie ale ten z papają już nie bardzo ale jest znośny zależy też co komu bardziej odpowiada. Bardzo mi się również podobają za ich lekką formułę. 

Koszt kremu to 1,99 


Maska- peeling do twarzy

Ogólnie maski mi odpowiadają bo ładnie rozjaśniają skórę twarzy i dobrze ją wygładzają. Póki co nie uczula mnie ani nie podrażnia. Nie mogę za wiele napisać bo dopiero pierwszą użyłam ale daje jej nadzieję zobaczymy po dłuższym stosowaniu. 

Maska-peeling do twarzy z czarnym węglem i trawą cytrynową 

Maska do twarzy z zieloną glinką i ogórkiem 

Maska-peeling z białą glinką i rozmarynem

Maska peeling enzymatyczny do twarzy z papają 


A Wy dziewczyny miałyście okazję już coś testować? 




18 komentarzy:

  1. Taniutkie te kosmetyki, ciekawa jestem jak wygląda ich skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam się wybrać po kremy do rąk i jakoś zupełnie mi po drodze nie było i nic nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wiele osób zaszalało w Lidlu. Mnie promocja jeszcze nie skusiła - z naciskiem na 'jeszcze' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam sobie maseczkę i jestem ciekawa jak się sprawdzi :D Zrobię jutro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji, ale w Lidlu poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta seria, trzeba wpaść do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ceny niskie, a produkty to same przyjemniaczki i to ja lubię! :)
    Szata graficzna rzeczywiście urzekająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazji testować jeszcze nie miałam, ale chyba przy najbliższej wizycie w lidlu spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem do rąk z dziką różą :) też trochę zaszalałam i kupiłam sobie również płyn micelarny i żel-peeling do mycia twarzy, a wszystko to za niecałe 9 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestuję, zwłaszcza maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA sobie przetestuję maski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zakupiłam kilka opakowań Cien do pielęgnacji skóry ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się skusiłam na parę rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czaiłam się na te kosmetyki ;) Po Twojej recenzji jestem jeszcze bardziej pewna w końcu sobie ta linie kosmetyków kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam że lidl robił dużą promocję na kosmetyki. Jakoś się przygapiłam i nic nie kupiłam. Może zbiorę się i pójdę, bo ceny nie są jakieś wygórowane. Kremów do rąk nie używam, ale krem i peeling mnie bardzo zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę że ceny przyjazne portfelowi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja żałuję, że skusiłam się tylko na mleczko do demakijażu z czarną porzeczką. Produkt jest wydajny, o odpowiednio gęstej konsystencji i nie ściąga skóry po zmyciu :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...