czwartek, 4 października 2018



JOHNSON'S BODY CARE 24-GODZINNE NAWILŻENIE 

Witam dzisiaj przedstawiam wam mój ulubiony krem do rąk w 2018 r. JOHNSON'S BODY CARE 24-GODZINNE NAWILŻENIE. Zagościł u mnie z początkiem 2018 r koleżanka w pracy mnie nim poczęstowała :) i tak od tamtej pory jest ze mną zawsze o każdej porze roku :)


Krem wzbogacony jest w substancje odżywcze, nawilżające i oliwkę. Posiada nietłustą konsystencję, która zwiększa naturalny poziom nawilżenia skóry. Bardzo go lubię za to że jest delikatny i szybko się wchłania oraz zostawia dobrze nawilżone dłonie.



Opakowanie jest bardzo ładne i przyjemne bardzo dobrze wydobywa się krem, pozostawia piękny zapach na dłoniach  i do tego jest wydajny i bardzo tani ja kupiłam go na promocji za 3,90. Polecam na jesień i zimę :) 

A jaki jest twój ulubiony krem do rąk? znalazłaś taki odpowiedni dla siebie? Ja polecam krem JOHNSON'S BODY CARE 24-GODZINNE NAWILŻENIE RĄK :) 

10 komentarzy:

  1. Na razie mam zapas kremów do rąk, ale będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam :) bardzo lubię całą markę i przyznam się szczerze
    że często jej używam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kremy do rąk z The Secret Soap Story i Scandia Cosmetics. Twojej propozycji nie znam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale lubię kremik do rąk Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem ^^ Może kiedyś przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O dziwo jeszcze nie miałam, więc chętnie spróbuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dawno temu używałam tego kremu :) Teraz jednak stawiam na Masło Shea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, z chęcią wypróbuję, ale ostatnio szukałam kremu idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...