wtorek, 9 października 2018

Maska do twarzy-HYDRA DETOX EVELINE

Cześć dziewczyny. Ostatnio w ROSSMANIE wpadła w moje oczy jednorazowa maska do twarzy EVELINE 8 w 1.Oczyszczająco-nawilżająca maska węglowa, a że ja bardzo lubię markę EVELINE tak więc musiała wylądować w moim koszyku.


Maseczka jest w bardzo wygodnej, małej saszetce dzięki czemu można szybko i bez problemu wydobyć maskę. Konsystencja jest kremowa i delikatna, bardzo przyjemnie się ją nakłada.Zapach jest bardzo neutralny. Ma bardzo mocny czarny kolor co zawdzięczamy obecności węgla aktywnego. Po nałożeniu czułam delikatne pieczenie-więc stwierdziłam że działa :). Po 20 minutach należy zmyć maskę i tu się zaczęło, bardzo ciężko się ją zmywa. Ale byłam bardzo pozytywnie zaskoczona :) moja twarz zrobiła się bardzo delikatna i dobrze nawilżona skóra w dotyku była bardzo miękka i gładka, ucieszyło mnie że maska mnie nie podrażniła a wręcz przeciwnie zniknęły zaczerwienienia :). Stosuję maskę od dwóch tygodni regularnie dwa razy w tygodniu i pory są już prawie nie widoczne a skóra na twarzy zrobiła się promienna i zdrowa. Ja osobiście polecam tą maskę :). 


Zalety:
-nawilża
-oczyszcza
-wygładza
-odświeża
-regeneruje
-nie podrażnia
-niska cena
-łatwa dostępność
-rozjaśnia cerę

Wady:
-ciężko się ją zmywa

3 komentarze:

  1. Mam czarna maskę z Iva Natura i tez ciężko ją zmyć, ale jest na prawdę fajna :) tej nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją mam, ale akurat zmywa mi się ją bardzo łatwo. Stosuję gąbeczkę celulozową :)

      Usuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...