piątek, 23 listopada 2018

BIOLIQ intensywne serum rewitalizujące 

Dzisiaj chciałam wam przedstawić jedno z moich ulubionych serum jakie miałam, jest to już moja 3 buteleczka i wiem że będzie kolejna. Serum kupiłam kiedyś z polecenia i się nie zawiodłam bo wiecie jak to jest, to że z polecenia to nie znaczy że i u nas się sprawdzi :).

BIOLIQ INTENSYWNE SERUM REWITALIZUJĄCE- Intensywnie stymuluje rewitalizację skóry. Aktywnie ją nawilża i odżywia oraz poprawia jędrność i elastyczność. Pomaga modelować owal twarzy. Wyrównuje koloryt.


Serum stosuję już bardzo długo i jeszcze ani razu się nie zawiodłam. Nie wysusza mojej skóry, bardzo dobrze się wchłania, nie uczula, dobrze nawilża, ładnie i delikatnie pachnie, jest bardzo wygodny w aplikacji, pipetka nabiera odpowiednią ilość serum na twarz. 


Od producenta:

Podstawą serii kosmetyków BIOLIQ jest wyciąg z Onopordum acanthium (Popłoch pospolity- gatunek rośliny należący do rodziny astrowatych) który zawiera cenne dla skóry laktony seskwiterpenowe. Zastosowana metoda metoda ekstrakcji sprawia że zachowane są jego silne właściwości regeneracyjne, wynikające ze zdolności do pobudzania różnicowania  się keratynocytów (komórek naskórka).


Serum zawiera ekstrakt z kawioru który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin i minerałów. 

To co zauważyłam po długim stosowaniu serum, skóra jest bardziej sprężysta, dobrze nawilżona, wypoczęta i zniknęły przebarwienia nie wiem czy to akurat za sprawą samego serum ale w końcu się ich pozbyłam zniknęły również zaczerwienienia na twarzy. Serum nakładam rano i wieczorem po wchłonięciu stosuję swój ulubiony krem. Serum jest bardzo wydajne mi buteleczka starcza na około 3 miesiące. Buteleczka ma 30 ml. Cena to około 30 zł ja zawsze szukam promocji bo można nawet kupić za 23 zł. Jest tanie, wydajne i skuteczne na prawdę POLECAM :) 


A Ty stosowałaś to serum? jakie były wrażenia i efekty? czy też się u Ciebie tak sprawdził jak u mnie ? 





14 komentarzy:

  1. Przy takiej cenie warto spróbować, patrząc na działanie i efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdza, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warto mieć na uwadze ten wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego serum. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziło. Chętnie kiedyś i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam nic od Bioliq ale zwróciło moją uwagę po reklamach w TV a teraz u Ciebie,więc będę mieć go na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś go miąłam i niestety miłości nie było, ale od tewgo czasu moja skóra się zminiła, wieć może teraz bardziej by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nim wiele razy, jednak sama nie testowałam :) Moim ulubionym jest serum z Resibo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle mam zamiar kupić i zawsze coś innego wyskoczy :(
    Ale muszę spróbować, tym bardziej, że cena atrakcyjna.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Bioliq nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku, a to serum chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że udało Ci się znaleźć dobre serum w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam je pare ładnych lat temu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam ! Butelka starczyła mi na 2 miechy więc nie jest tragicznie :). Ogólnie byłam bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się tym serum zainteresować bo uwielbiam ich żel do mycia ze szczoteczką to mój absolutny must have:D Szkoda, że tak mało się mówi o tej firmie:*

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...