środa, 14 listopada 2018

Kocham malować usta :)

Cześć dziewczyny. Mam teraz trochę więcej wolnego czasu, niestety dopadła mnie okropna grypa, dzisiaj może i jest troszkę lepiej bo nie mam już tak wysokiej temperatury jak w poniedziałek i wczoraj ale jestem jeszcze osłabiona i muszę brać leki. 

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje ulubione pomadki,szminki i błyszczyki. Kocham malować usta :) tak jak pewnie większość z was. Mimo że ja raczej stawiam na mat to jednak w mojej kolekcji znajdzie się i coś świecącego :) 

A oto moja kolekcja :) 


Nie mam jednej ulubionej. Lubię bawić się kolorami i  często je zmieniać :). A Ty? 

                                   Powerlips Fluid

Matowe pomadki marki NU SKIN- POWERLIPS FLUID. Są to pomadki które stawiam zawsze na pierwszym miejscu  ze względu na kolor oraz ich trwałość. Pomadka jest bardzo lekka i szybko zasycha, trzyma się na ustach cały dzień, można jeść, pić bez problemu a pomadka nie zjada się :) nie wysusza ust. Są bardzo trwałe i wydajne. Kiedyś na próbę kupiłam jedną a dzisiaj mam już trzy :) Na ustach trzyma się cały dzień!!!!. Fakt są bardzo drogie bo koszt jednej pomadki to około 95 zł ja kupiłam je za około 65 zł :) jedną. 

                                   Maybelline New York 

Matowa szminka Maybelline New York- Gemey Paris (882 Fiery Fuchsia-Bold). Jestem z niej bardzo zadowolona. Bardzo ładnie wygląda na ustach i nie wysusza ich. Łatwo się nakłada, pięknie pachnie i jest trwała. To jest moja szminka imprezowa tak ją nazwałam ze względu na kolor i również jej używam wtedy kiedy wychodzę gdzieś z mężem :) 

                                   Maybelline New York 

Maybelline New York- Super Stay MATTE INK.
Ta szminka w płynie również skradała moje serce za kolor, trwałość oraz za to że nie wysusza ust :). Jest bardzo dobrze napigmentowana. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Ja mam odcień 60 Poet. Jeżeli szukasz trwałej pomadki która będzie trzymać sie na ustach cały dzień to wybierz właśnie tą :). 

                       L'oreal Paris

Błyszczyk z kwasem hialuronowym i bogaty w pigmenty koloru. Jest to mój najlepszy błyszczyk jaki miałam. Pięknie prezentuje się na ustach. Nie klei się i jest  dosyć trwały jak na błyszczyk nie zjada się tak szybko. Błyszczyk jest dostępny w 9 odcieniach ja mam 109 fight for it. Ma bardzo fajny pędzelek który dopasowuje się do ust i dzięki niemu aplikacja jest bardzo łatwa. 

                       Makeup-matte liquid lipstick

Pomadka marki FM kupiłam ją za namową koleżanki :) ogólnie pomadka nie jest zła, może nie jest jakaś super trwała ale bardzo lubię ją za kolor oraz za to że nie wysusza ust tylko je nawilża :). Ma bardzo fajny cieniutki pędzelek dzięki czemu aplikacja nie jest trudna, jak ktoś ma małe usta to naprawdę bardzo ułatwia on nakładanie pomadki. 

                       Bell- HypoAllergenic

Bell- HypoAllergenic mat Liquid Lipstick. Tą pomadkę kupiłam ze względu na to że była na nią super promocja i wiecie co na prawdę się mega pozytywnie zaskoczyłam. Pomadka utrzymuje się na ustach praktycznie cały dzień nie zjada się przy piciu i jedzeniu. jest lekka i nie wysusza ust.Szybko zastyga. Ja posiadam kolor 01 Florence. 
                       Lips UP   

Serum powiększające usta :) nie ukrywam że trochę skusiła mnie reklama w telewizji chodź wiedziałam że pewnie nie będzie szału. Na opakowaniu jest napisane że trzeba nakładać błyszczyk co najmniej 2 razy dziennie. I tak stosowałam ten błyszczyk 2 razy dziennie i dopiero po około tygodniu było widać jakieś powiększenie delikatne ale coś tam było widać. Czuć mocno mrowienie na ustach. To co mi się w niej podoba to że ładnie błyszczy i ma ładny kolor :). Ja mam kolor Marsala. Ale jednak cena 40 zł to za dużo. 

                                  Lip Paint/ Matte 

L'oreal Paris Lip Paint Matte. Pomadkę kupiłam na ostatniej promocji w Rossmannie. Bardzo spodobał mi się kolor. Pomadkę bardzo dobrze się nakłada na usta oraz nie wysusza ich. Jeżeli chodzi o trwałość to średnio ale pozostawia ładny matowy kolor. 

                        EOS

EOS. Bardzo lubię ten balsam do ust świetnie nawilża bardzo ładnie pachnie. Mam go zawsze ze sobą. 


A Wy macie swoje ulubione pomadki, błyszczyki ? 















8 komentarzy:

  1. Nie znałam tych matowych pomadek, ładne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nu Skin Powerlips Fluid wyglądają genialnie. Wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie królują pomadki i mam ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te od Maybelline są naprawdę świetne:) Kiedyś miałam dwie szminki z Fm ale tak przesuszały, że mam trochę uraz do tej firmy hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedynie EOSa z tych wszystkich pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam matowe pomadki! <3 i uwielbiam balsamik z eos <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita kolekcja ! A myślałam że ja mam dużą :D

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...