sobota, 8 grudnia 2018

Krem do rąk ISANA

Wtam :)

Czy Wy też przed zbliżającymi się świętami  nie macie na nic czasu? Bo ja to nawet nie wiem kiedy zleciał listopad i zaczął się grudzień a dzisiaj uświadomiłam sobie że mamy jeszcze dwa tygodnie do świąt :) wow czas zacząć myśleć nad prezentami :) to lubię najbardziej :).

Dzisiaj chciałam przedstawić wam krem do rąk ISANA :) kupiłam go ostatnio na szybko przed pracą, u mnie w pracy na biurku zawsze musi stać jakiś krem do rąk Wy też tak macie?.
I powiem wam że świetnie nawilża a dałam za niego około 4 zł, bardzo ładnie pachnie. 

Krem do rąk i paznokci ISANA- ALOE VERA z witaminą E i wyciągiem z zielonej herbaty. 


Krem ma bardzo gęstą konsystencję dzięki temu nie spływa z rąk, bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania a dłonie pozostawia nawilżone i delikatne, Zapach na dłoniach utrzymuje się bardzo długo. Krem jest bardzo delikatny nie uczula ani nie podrażnia skóry na dłoniach. 

Od producenta
Ma działanie pielęgnujące i sprawia że sucha skóra staje bardziej delikatna i elastyczna. Posiada bardzo lekką formułę pielęgnacyjną, dzięki której szybko się wchłania i zapewnia 24-godzinne nawilżenie. Receptura zawierająca witaminę E oraz wyciąg z zielonej herbaty sprawia, że krem łatwo się nanosi i działa kojąco, zapewniając ochronę skóry dłoni przed wysuszeniem. 



Krem po prostu jest rewelacyjny za tak niewielką cenę :)

Pozdrawiam miłego dnia :) 



  

11 komentarzy:

  1. Nigdy go nie widziałam a wydaje się naprawdę fajny! Ja zawsze muszę mieć krem do rąk pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka kremów do rąk Isany, ale żaden mi nie odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz bez kremu do rąk ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tę wersję z aloesem - posiadam go aktualnie, a właściwie już kończę :) Lubię to jak szybko się wchłania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię linię mocznikowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O duzo dobrego slyszlam o tej marce :) krem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy tego kremu do rąk, ale z chęcią przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie tym kremikiem, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...