poniedziałek, 24 grudnia 2018

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!


Witam dziewczyny :) Jak tam u was mija dzień? pewnie wszystkie zabiegane oraz trwają ostatnie przygotowania :) ja jeszcze dzisiaj byłam po ostatnie prezenty u mnie to zawsze wszystko na ostatnią chwilę :).

Lubicie święta ja bardzo a szczególnie pod względem ozdób, pięknej choinki oraz spotkań w rodzinie. Niestety w mojej rodzinie spotykamy się dosyć rzadko wszyscy wiecznie zabiegani i zapracowani :) 


Od dwóch lat mam w posiadaniu białą choinkę i powiem wam że ją uwielbiam w tamtym roku była biało-fioletowa a w tym jest biało-czerwona :). Jak wam się podoba ? u mnie w tym roku ogólnie jakoś króluje czerwień :) A Wy jakie lubicie choinki ? sztuczne czy żywe ? 


W tym roku nawet udało mi się zaliczyć kiermasz świąteczny gdzie wszystkie świąteczne stroiki robione są przez niepełnosprawne dzieci udało mi się kupić kilka takich choinek jak widać na zdjęciu. Dla każdego z rodzinki kupiłam :) 









Oczywiście bez pierniczków się nie obeszło :) co roku robimy z córką razem pierniczki i oczywiście je ozdabiamy :) Wy też lubicie robić pierniczki? 


W pepco udało mi się znaleźć takie ładne poszewki na poduszki jedna kosztowała mnie 9,99. Pięknie komponują się z moją choinką :). 


Również udało mi się znaleźć w pepco taką ładną gwiazdkę świecącą :) 19,99. jest śliczna i na prawdę bardzo dobrze świeci :) 


Dziewczyny życzę wam zdrowych spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku :) 







5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na przyszły rok chcę kupić zieloną z sztucznym śniegiem choinkę :) ale biała też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, pięknie i świątecznie :) aż trudno uwierzyć że minęły już 2 tygodnie od Bożego Narodzenia.
    A choinka prześliczna :) ciasteczka wyglądają smakowicie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji świąt życzę wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...