poniedziałek, 28 stycznia 2019

Błyszczące perły brązujące- AVON TRUE COLOUR

Jak każda z nas kocha makijaż, zawsze dbamy o to by wyglądał jak najlepiej staramy się dobierać odpowiednie kosmetyki. Czasem szukanie odpowiednich kosmetyków które na prawdę zostają z nami na dłużej jest na prawdę trudne a to dla skóry są złe bo nas uczulają a to źle dobrany kolor miałyście tak? a to po czasie okazywało się że jednak dany podkład nas zapycha a to bywa i tak że potrzebujemy zmian i może tak wymieniać i wymieniać.

Ja za nim znalazłam odpowiednie dla siebie kosmetyki to trochę jednak minęło. U mnie był problem z podkładami myślałam że po prostu źle je dobieram a okazało się że tak wszystkie mnie zapychają że w ogóle nie mogę ich używać i pozostaje mi tylko krem CC. To samo mam z tuszem, niestety moje rzęsy są krótkie i też muszę mieć tusz który na prawdę jest mocno wydłużający. Ale już przechodzę do tego co chciałam wam dzisiaj pokazać :) kuleczki do makijażu firmy AVON.

Jakiś czas temu koleżanka w pracy pokazała mi katalog i wpadły w moje oko kuleczki do makijażu a gratis był bardzo ładny pędzelek :) ja bardzo rzadko zamawiam coś firmy AVON niestety ich kosmetyki bardzo mnie uczulają. Ale te kuleczki jako rozświetlacz bardzo dobrze się u mnie sprawdziły.


Kupując kuleczki gratis otrzymałam bardzo ładny pędzelek który bardzo dobrze sprawdza się w aplikacji, jest bardzo wygodny mięciutki i nie drapie w twarz. Kuleczki posiadają również gąbeczkę ale odradzam używania tej gąbki  jako aplikatora strasznie wszystko rozmazuje i powoduje że na twarzy pojawiają się plamy. 


Kuleczki posiadają 3 kolory które bardzo ładnie podkreślą twoją twarz oraz ją rozświetlą. 


Ja się bardzo polubiłam z tymi kuleczkami za niewielką cenę otrzymałam naturalny promienny makijaż który utrzymuje się na twarzy praktycznie cały dzień . Dodam że kuleczki maja bardzo ładny zapach który umila aplikację, ja bardzo lubię kiedy kosmetyki pachną :) Wy też tak macie ? 

Zalety:
-Wydajne
-Sprawdzają się świetnie jako rozświetlacz 
-Bardzo łatwe a plikacji
-Cena
-Trwałość
-Dostępność
-Duże opakowanie

Wady:
-Gąbka która powoduje okropne plamy na twarzy. 











15 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że tak fajnie wypadną :). Mnie jakoś nie ciągnie do ich kolorówki, kiedyś kilku produktów używałam, miałam kilka uczuleń i mi starczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobnie, kosmetyki marki AVON strasznie mnie uczulają a tutaj miłe zaskoczenie.

      Usuń
  2. Ooo, muszę je w końcu wypróbować. Avon ostatnio zachwyca jakością swoich kosmetyków, bardzo z nimi się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele lat temu pamiętam je u cioci na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem kiedyś róż w kulkach i przyznam, że był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie trafiłam na nic ciekawego u Avon, same buble. Myślałam że kulki brązujące bardziej brązują i używałabym je jako bronzera. W ogóle mi z kulkami nie po drodze. Raz miałam to pokruszyłam przed użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znam te perły są spoko.

    Ps.zostaję u Ciebie z przyjemnością :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te słynne kuleczki :), ja akurat bardzo nie lubię kosmetyków w tej formie. Jakoś tak mi się niewygodnie używa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te perełki używałam przez wiele lat i bardzo je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że miałam podobne z Avonu, ale pewnie z 10 lat temu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam kiedys, dawno dawno temu i pamietam ze byly ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten pędzelek. Kuleczek nigdy nie używałam :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak w gimnazjum o nich marzyłam!

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...