piątek, 25 stycznia 2019

Styczniowy SHINYBOX :) 

Hej Dziewczyny :) cały tydzień nie miałam czasu żeby do was zajrzeć a widzę że dużo się dzieje teraz mam cztery dni wolnego więc będę nadrabiać :) 

Do mnie wczoraj przyjechało styczniowe pudełko ShinyBox, powiem wam że jestem nim miło zaskoczona :) 


Podoba mi się to że pojawiły się kosmetyki Bell HYPOAllergenic bardzo lubię tą markę.

Puder z różem, już bardzo dawno chciałam go kupić ale najpierw chciałam skończyć poprzednie zapasy a tu niespodzianka :) i powiem wam że bardzo się ucieszyłam :). Połączenie matującego skórę pudru z ożywiającym makijaż różem do policzków. Idealny do modelowania owalu twarzy. Odpowiedni dla osób o cerze wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień.



Kremowa pomadka Bell do ust Secratale Nude
Ta pomadka skradła moje serce jest idealna do delikatnego makijażu własnie takiego jakiego lubię :). Ma kremową konsystencję, bardzo ładnie pachnie i sądzę że nawet nawilża dobrze usta wczoraj oczywiście w pracy musiałam się od razu pomalować  i powiem wam że na pewno zamieszka w mojej torebce, jest bardzo ładna i elegancka. 




HYPOAllergenic Lip Lacquer Liquid
To połączenie intensywnego, napigmentowanego koloru błyszczyka z trwałością pomadki. Oczywiście jak poprzednia pomadka ten błyszczyk również skradł moje serce piękny delikatny kolor z efektem błyszczących ust :) Nie skleja usta do tego ładnie pachnie :) bardzo lubię takie błyszczyki jest idealny do małej torebki :) 



Bell HYPOAllergenic Brow Modeller Gel
Korektor do brwi w żelu, optycznie wypełniający ubytki. Pozwala wymodelować brwi i nadać twarzy odpowiednią oprawę. Ja napiszę krotko mi się nie przyda :) więc pewnie go komuś oddam ale jeżeli ktoś sam potrafi malować sobie brwi to na pewno się przyda :)



Vis Plantis- maska wzmacniająca do włosów z serii Basil Element 
Zwiększa miękkość i elastyczność włosów i skutecznie przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek. Mam zamiar wypróbować tą maskę, jak większość was wie że jestem na etapie rozjaśniania włosów więc wszelkie nawilżenie włosów jest dla mnie ważne. Tutaj przekonało mnie to że jest ona po to by wzmocnić włosy, zapobiec wypadaniu jestem ciekawa efektu. Posiada ekstrakt z bazylii + argan. I muszę dodać że bardzo ładnie pachnie :).



Element- szampon do włosów z węglem aktywnym 
Bardzo lubię produkty które posiada węgiel aktywny ten szampon posiada dodatkowo wyciąg z kiełków rzeżuchy. Jego zadaniem jest oczyścić skórę głowy, nawilżyć, zmniejszyć przetłuszczanie się włosów. Będę testowała i zobaczymy jaki da efekt ale póki co musi poczekać w kolejce :) 


A Wam jak się podoba styczniowe pudełko? znalazłyście coś dla siebie ? Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z produktów :)










18 komentarzy:

  1. Niby źle nie jest, ale jakoś szczególnie nie byłabym zachwycona. Dobrze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się tylko że są produkty które dawno chciałam przetestować :)

      Usuń
  2. Ta edycja wygląda trochę jak box promocyjny marki Bell :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się, też jak otworzyłam pudełko to tak pomyślałam.

      Usuń
  3. Ale boska zawartość ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość pokaźna zawartość tego pudełeczka. Ciekawi mnie maska z bazylią ale i te kosmetyki z Bell. Dość rzadko sięgam po ich kosmetyki, dlatego myślę nad tym by w coś się zaopatrzyć i wypróbować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat kupuję kosmetyki Bell i jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  5. Zawartość całkiem fajna, zwłaszcza kosmetyki bell wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie miłego testowania. Zawartość wydaje sie spoko na pierwszy rzut oka. Produktów nie znam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam produkty Bell zawsze da się znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  7. Najważniejsze, że jesteś zadowolona:) Nie miałam żadnego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak nie ciągnie mnie do tych pudełek, tak to jest naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt pudełka są zawsze kuszące ja obiecałam sobie że kupię tylko 3 a mija już pół roku i nadal je dostaje :)

      Usuń
  9. Ten puder wygląda obiecująco. Chyba będę musiała się w go zaopatrzyć przy pierwszej lepszej okazji. Pozostałe produkty również wyglądają wspaniale.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudro róż rzeczywiście wygląda ładnie, ale totalnie nie wiedziałabym jak z niego korzystać :D. Ja pomadki lubię tylko matowe, także te by mi się nie przydały. Ciekawa jestem tego czegoś do brwi. Wygląda na żel tylko dużo bardziej koloryzujący. Ja też nie za bardzo lubię i umiem malować brwi, ale kombinuję. Maska wydaje się być spoko, szampony nie testuję, mam swoje ulubione. Całość oceniam na plus. Fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...