niedziela, 13 stycznia 2019

Olejek do włosów kokos i awokado-ISANA 


Olej kokosowy i awokado do włosów marki ISANA jest zamknięty w małej plastikowej buteleczce jego szata graficzna bardzo przyciąga oko. Posiada pompkę dzięki której bez problemu można wydobyć olejku tyle ile jest nam to potrzebne u mnie akurat wystarcza jedno naciśnięcie mam krótkie włosy a olejek stosuję tylko na końce włosów. Zapach olejku jest obłędny bardzo go lubię pachnie bardzo ładnie kokosem oraz na włosach zapach długo się utrzymuje. 


Ten olejek stał się moim ulubieńcem 2018 roku a dlaczego? ponieważ jest to jedyny olejek który nie obciąża moich włosów, jest lekki, ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. Jest to moja druga buteleczka i sądzę że nie ostatnia olejek bardzo dobrze nawilża moje włosy nie wysusza ich a włosy się po nim nie puszą. Ja jestem teraz na etapie rozjaśniania włosów z czarnych na blond więc olejek bardzo dobrze sprawdza się przy nawilżaniu , chroni włosy przed wysuszeniem przez rozjaśniacz oraz dba o moje końcówki przed rozdwajaniem. 


Jeżeli też masz włosy cienkie i bardzo delikatne a wszelkie olejki obciążają twoje włosy to ten będzie najlepszy dla Ciebie. Chodź moja koleżanka ma grube włosy i większa ilość olejku też się bardzo dobrze sprawdza. Wiem tyle na pewno że to jest jedyny olejek który przyjmują moje włosy. 

Lekki olejek ISANA kokos zawiera formułę pielęgnacyjną z olejkami kokosowymi i awokado. Ma bardzo świeży zapach kokosowy. Zapewnia włosom odżywczą pielęgnację oraz ułatwia ich rozczesywanie. 

Efekt: włosy są lśniące, odżywione i elastyczne. 


Zalety:
-cudowny zapach
-brak efektu przyklapu 
-wydajność
-cena
-odżywia
-wygładza 
-dobry skład ( cyclopentasiloxane, dimethiconol, cocos nucifera oil persea gratissima oil, pafum)
-Scala końcówki 




A Wy dziewczyny miałyście okazję testować ten olejek? jak u was wrażenia ? też się tak dobrze sprawdził? 






20 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o nim, ale moje włosy uwielbiają olej kokosowy więc na bank po ten sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Isana :) A olejek kokosowy wręcz kocham :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam kiedyś robić podejście do olejowania włosów, ale odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia o tym produkcie! :) Ale cieszę się, że o nim u Ciebie przeczytałam! Przyjrzę się mu z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę w Polsce i jeszcze będzie dostępny to chętnie zakupię . U mnie jeszcze żaden ale to żaden olejek się nie sprawdził na włosach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy nie lubią się z olejem kokosowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam na paru blogach, wydaje się fajny :3 Chociaż za firmą Isany srednio przepadam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że Isana ma takie kosmetyki, więc cieszę się, że napisałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się wcześniej z tym olejkiem, ale zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. używam go na zwilżone włosy :) następnego dnia łatwo się rozczesują i się gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle już o nim słyszałam a tak ciężko go dostać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, ze Isana ma takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc rzadko zaglądam w zasoby isany. Sama nie wiem czemu. Szata graficzna rzeczywiście wygląda świetnie, mega wakacyjnie. Efekty jakie opisujesz robią wrażenie. Mam ochotę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem tylko do dłuższych włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem. Chyba przy najbliższej okazji rozejrzę się za nimi może go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zakupię. Ja właśnie kończę olejek z Isany, ale inną wersję, dlatego będę potrzebować kolejnego do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...