niedziela, 30 września 2018

                           EOS- balsam do ust 

Witam w niedzielne popołudnie w końcu w stolicy zawitał cieplejszy dzień :) ostatnie dni były strasznie zimne aż się ciężko z domu wychodziło a że ja jestem człowiekiem który powinien zapadać w zimowy sen to nie mogę pogodzić się z tym że te piękne lato jakie mieliśmy w tym roku już minęło. 

Dzisiaj chciałam wam napisać trochę o balsamie do ust EOS powiem wam tak kupiłam go tylko ze względu na to że była promocja bo szczerze mówiąc cena tego balsamu jest strasznie wysoka a przecież mamy wiele innych super pomadek, balsamów do ust w normalnych cenach ,ale chciałam ten przetestować ponieważ jest tak bardzo zachwalany. Zobaczmy czy poradzi sobie z prawidłowym nawilżeniem a wiadomo że w zimę nasze usta tego właśnie bardzo potrzebują. 



EOS to mały balsam zamknięty w okrągłym i bardzo wygodnym pudełeczku. Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach pachnie ładnie, ale delikatnie. Bardzo dobrze nawilża i sądzę że dobrze sprawdzi się na jesienno - zimowe dni. 



Balsam EOS zawiera olejek jajoba, masło shea oraz witaminę E 
Dzięki którym wspaniale nawilża usta, sprawiając że są one  aksamitne, gładkie i zdrowe. Zapewnia również długotrwałe nawilżenie.  Balsam ląduje do moich ulubieńców :) ładnie wygładził mi usta. Dobrze się również sprawdził jako podkład pod szminki czy pomadki :) 

Zalety
-ładne opakowanie
-ładnie pachnie
-jest wydajny
-dobrze nawilża
-działa długotrwale

Wady
-cena 

11 komentarzy:

  1. O EOSach czytałam wiele dobrego, ale nie mam parcia na te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam chciałam zobaczyć jaki jest bo wiele dobrego o nich słyszałam.

      Usuń
  2. Dasz wiarę, że nigdy nie miałam żadnego :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że ja też bardzo długo się nad nim zastanawiałam i zawsze te balsamy omijałam bo cena jest strasznie wysoka.

      Usuń
  3. U mnie średnio wypadł ( znam o wiele lepsze i tańsze ) ale i tak miło go wspominam, zapach przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgodzę są tańsze i o wiele lepsze. Ale póki co u mnie sprawdza się bardzo dobrze :).

      Usuń
  4. Mam też kupowałam na promkach, fajnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten balsam pierwszy raz ale jest świetny i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  5. Te balsamy są bardzo ładne, ale u mnie średnio się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną :) ale z nawilżeniem u mnie dobrze sobie radzi :)

      Usuń
  6. ja niestety na te produkty mam uczulenie, chyba za sprawą wosku pszczelego w składzie. Dlatego najlepiej sprawdza się u mnie Masło Shea :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...