niedziela, 17 lutego 2019

TA DZIEWCZYNA 

KOCHA TWOJEGO SYNA. 
CHCE TWOJEGO ŻYCIA.

Cześć dziewczyny :) jak minął wam weekend u mnie był bardzo intensywny :) odwiedziny u rodziny i dopiero teraz tak na prawdę usiadłam i mam chwilę czasu :).

Ostatnio mam wrażenie że żyję za szybko i nie mam na nic czasu zaniedbuje pewnie sprawy takie jak zdrowe odżywianie, picie wody czy chociaż wyjście na siłownię zaczynam źle się z tym czuć dlatego chyba czas pomyśleć o tym co się stało że zapomniałam o pewnych sprawach :( za szybko żyję do tego zbliża się komunia mojej córki ahhh...co zrobić. 

Dzisiaj przedstawiam wam książkę która bardzo mnie wciągnęła już po przeczytaniu pierwszej strony wiedziałam że to jest to co lubię :) TA DZIEWCZYNA .



Autor: Michelle Frances 
Gatunki : Dreszczowiec, proza psychologiczna, thriller psychologiczny.
Pierwsze wydanie: 6.04.2017r.

Dziewczyna 
Chłopak
Jego Matka
i Kłamstwo
Które zniszczy im życie 

ONA, Laura, ma wszystko: karierę producentki telewizyjnej, wieloletnie małżeństwo z zamożnym mężczyzną... Ale najważniejszy jest dla niej ON- ukochany syn, Daniel,który nigdy nie sprawiał problemów. Do czasu kiedy w jego życiu pojawia się TA DZIEWCZYNA. Cherry jest śliczna i inteligentna, jednak wyraźnie coś ukrywa... Czy dziewczynie chodzi o Daniela, czy o życie, które prowadzi? jeśli o to drugie, jego matka będzie miała dla niej złom wiadomość...


,,Kocham mojego syna". Tylko to się liczyło. Fakt, że właśnie zamierzała zrobić coś okropnego...

Świetna książka pełna emocji i cały czas trzyma w napięciu, na prawdę polecam :) 
Książkę kupiłam całkiem przypadkiem i to na szybko bo nie miałam za dużo czasu ale wiem że świetnie trafiłam na prawdę polecam :) 

A może któraś z was miała okazję ją już przeczytać , podzielcie się opinią :)




6 komentarzy:

  1. Dość niechętnie podchodzę do thrillerów psychologicznych. Jednak w listopadzie ubiegłego roku nastąpił przełom i przeczytałam "Za zamkniętymi drzwiami" autorstwa B.A. Paris. I ku memu zaskoczeniu nawet mi się spodobał. Czasem warto sięgnąć po coś innego niż zwykle :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Thrillery to mój ulubiony gatunek literacki, chętnie po nie sięgam, ale tej publikacji jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Nie Ty jedna masz takie poczucie. Mnie czas wręcz przecieka przez palce. Czasu brakuje na wszystko ostatnio. Ledwo się odrobię i już koniec dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak thriller to chętnie przeczytam. Fabuła wydaje się być interesująca.

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...