czwartek, 27 września 2018

Bioaktywny krem regenerujący ze śluzem ślimaka 

Cześć dziewczyny dzisiaj przedstawiam wam krem do twarzy ze śluzem ślimaka z BIOTANIQE. Powiem wam szczerze bardzo długo szukałam odpowiedniego kremu do twarzy z tego względu że często miałam problem z wysuszaniem i niestety z okropnymi bulwami pod skóra które bardzo bolą i niestety ciężko jest się ich  pozbyć. Kupiłam ten krem w promocji w rossmanie jakieś pół miesiąca temu i w końcu czuję że moja skóra na twarzy odżyła. 


                                    Od producenta
Bioaktywny krem regenerujący o hydrożelowej konsystencji intensywnie wygładza i ujędrnia skórę. Poprawia jej koloryt i strukturę oraz dostarcza jej długotrwałego, głębokiego nawilżenia. Śluz niweluje niedoskonałości oraz wyraźnie rozjaśnia blizny i przebarwienia. Zawarty w kremie wyciąg z czarnej perły hamuje pierwsze objawy starzenia odnawia siły witalne.


Kupując ten krem nie do końca byłam przekonana w jego działanie ale dałam mu szansę stwierdziłam że przecież musi być na tym świecie krem i dla mnie :) i znalazłam powiem szczerze że bardzo dobrze nawilżył moją skórę, rozświetlił i w końcu czuję że zaczyna się regenerować. Po pół miesiąca stosowania zauważyłam że w końcu nie pojawiają się te okropne bolące bulwy a skóra nabrała życia. A piękny i delikatny zapach jeszcze bardziej zachęca do nakładania kremu na twarz.


Jest to raczej taki krem-żel bardzo dobrze i szybko się wchłania nie roluje się a jego piękny owocowy zapach jest cudowny. Kolor jest taki bladoróżowy nie widać tego tak na zdjęciach. Krem ma 50 ml jest zamknięty w pięknym małym wygodnym  plastikowym pojemniku :). Bardzo dobrze sprawdza się pod makijażem bo tak jak napisałam wcześniej jak i krem tak i później podkład nie roluje się.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i jest jednym z moich ulubieńców:)

A Ty co myślisz ? 


 Cena kremu w promocji około 23 zł 



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę markę, mam obecnie ich kremik kojący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci że ja też ich chyba bardzo polubię :) krem jest dla mnie idealny :)

      Usuń
  2. Znam i lubię markę, natomiast tego kremu nie miałam, ale same pozytywy czytam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się u Ciebie sprawdził:) Ja po kremach z drogerii mam zazwyczaj problemy, ale zużyłam żel tej marki i był całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że krem się sprawdził u Ciebie :) U mnie z tym ślimakiem nie za bardzo jest po drodz ;)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...