niedziela, 6 stycznia 2019

Olejek do paznokci AA WINGS

Heeeeeeej!! dziewczyny ale mnie tu dawno nie było, ostatni czas dał mi nieźle w kość i w pracy i w Święta :) ale mamy już nowy rok :) jak u was z postanowieniami ?? ja ich chyba nie mam bo niestety nigdy się u mnie one nie sprawdzają. 

Dzisiaj przedstawiam wam olejek do paznokci marki AA kupiłam go przypadkiem na promocji w Rossmanie i powiem wam że jest nawet fajny tylko trzeba z nim ostrożnie bo jest strasznie tłusty i niestety długo się wchłania. 


Różany elixir łączy w swej formule mieszaninę olejków: ze słodkich migdałów, różanego, słonecznikowego z dodatkiem ekstraktu z kwiatu lotosu i naturalnych kwiatków. Dedykowany jest szczególnie cienkim, rozdwajającym się paznokciom i suchym skórkom. Idealny do stosowania w trakcie manicure’u hybrydowego i w przerwach na regenerację. Olejowanie paznokci sprawia, że stają się twardsze i mocniejsze, bardziej elastyczne, zregenerowane, nawilżone, dłuższe i lśniące. Skórki stają się wyraźnie bardziej miękkie, nie sprawiają problemów przy usuwaniu lub odsuwaniu. Skóra wokół paznokcia staje się wygładzona i nabłyszczona. Olejek ma piękny różany zapach.


Olejek bardzo poprawia kondycję paznokci oraz dobrze nawilża skórki ma piękny delikatny zapach, ale tak jak napisałam wcześniej trzeba uważać bo jest strasznie tłusty i długo się wchłania. Jest bardzo łatwy w aplikacji za pomocą pipetki można spokojnie w prosty sposób nałożyć olejku tyle na ile mamy potrzebę. bardzo Polecam ja kupiłam go w promocji za 12,99.Jest bardzo wydajny, pojemność to 15 ml ale że nakładamy go bardzo mało myślę że starczy na bardzo długo. 


A wy macie swój ulubiony olejek ? 





11 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale wygląda mega kusząco ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda kusząco, mam ochotę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Calkiem fajny produkt widzę :). Ja w sumie do paznokci/skórek używam masła, czy np. olej kokosowy, albo coś fajnego, co akurat stosuję do ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeszcze nie miałam, mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tą cenę promocyjna chętnie bym kupiła, szkoda,że długo się wchłania, ale jak poprawia kondycje paznokietków to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się mega kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam slabosc do olejkow do paznokci :) jednak do fimry aa nie jestem przekonana... szkoda, ze sie dlugo wchlania. no coz. nie mozna miec wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz go widzę ! Ale wygląda obłędnie ;) u mnie na skórki i paznokcie świetnie działa odżywka Orphica Touch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam go ostatnio w swoim Rossmannie :) Następnym razem przystanę przy tej półeczce i zapewne go go zakupię :) Ostatnio mam problem z paznokciami i pora wreszcie jest trochę wzmocnić :)

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...