sobota, 22 września 2018

                             Loreal true match MINERALS

Witajcie. Dzisiaj przedstawiam wam produkt do makijażu sypki puder LOREAL TRUE MATCH MINERALS połączenie pudru i podkładu mineralnego, który ma zapewnić efekt krycia oraz wyrównać koloryt skóry i zakryć niedoskonałości.


Puder ma bardzo fajną i lekką konsystencję jest bardzo dobry dla osób które lubią delikatny makijaż tak jak ja. Jeżeli chodzi o krycie uważam że jest bardzo dobre jeżeli zależy nam na mocnym kryciu trzeba go nałożyć kilka razy. Podoba mi się również skład bo są zawarte same minerały np. glinka  duży plus za to. Ja używam odcienia 3.N BEIGE CREME przy mojej ciemniejszej karnacji ten odcień sprawdza się idealnie. Moja ocena ? rewelacja w końcu znalazłam idealny puder dla siebie będę polecać i wracać do niego. A że ja nie używam żadnych podkładów w kremie tak więc ten puder jest dla mnie idealny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...