sobota, 22 września 2018

                     Apis kosmetyki którym zaufałam :)

Witam ! Wiecie jak ważna jest codzienna pielęgnacja twarzy, stosujemy maski,toniki,peelingie i wiele różnych kosmetyków. Ja bardzo długo szukałam czegoś odpowiedniego do pielęgnacji twarzy a dlaczego? ponieważ mam bardzo wrażliwą skórę i dosyć często pojawiały się alergie więc kupowałam produkty a później je oddawałam koleżanką , aż w końcu znalazłam coś odpowiedniego dla siebie i mogę te kosmetyki polecić każdemu APIS    nawilżający tonik z algami morskimi, peeling enzymatyczny z bioenzymami i algami morskimi, nawilżający balsam do ciała.

                                                     
TONIK Z ALGAMI MORSKIMI 
Produkt znajduje się w bardzo ładniej i poręcznej butelce z dozownikiem .Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. Łagodny tonik z alg morskich, aloesu i mimozy. Doskonale się wchłania i rewelacyjnie nawilża skórę,  ja stosuję go codziennie rano i wieczorem i jestem zachwycona. Polecam go do każdego rodzaju cery. Tonik ma pojemność 500 ml jest bardzo wydajny a jego cena jest na prawdę nie duża ja dałam za niego około 33zł .

            
PEELING ENZYMATYCZNY Z BIOENZYMAMI I ALGAMI MORSKIMI 
A tu mój drugi ulubieniec. PEELING mieści się w bardzo ładnym poręcznym pojemniku z pompką.jak widać na zdjęciu bardzo ładnie i elegancko wygląda . Łagodnie działający preparat przeznaczony do oczyszczania skóry bez jej mechanicznego złuszczenia. Peeling zawiera ekstrakt z alg morskich, grejpfruta, zielonej herbaty, cytryny, aloesu, kinkgo biloba, echinacea. Ma bardzo ładny i delikatny zapach, konsystencja jest bardzo gładka  i lekka. Bardzo dobrze się rozprowadza skóra jest bardzo dobrze nawilżona i wygładzona. Polecam go dla osób które mają bardzo suchą skórę na twarzy oraz rozszerzone naczyńka. Cena około 33 zł.

                                               
NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA
 Ładna wygodna butelka z dozownikiem. Bardzo ładny i delikatny zapach, bogaty w kwas hialuronowy, kolagen,elastynę, ekstrakt z lnu, aloesu, marokański olejek arganowy i masło shea. Jeżeli chodzi o skład jest bardzo kuszący tak jak i zapach bardzo zmysłowy i delikatny a że ja uwielbiam delikatne zapachy więc mi to odpowiada ale jeżeli chodzi o nawilżenie to nie ma rewelacji fakt bardzo szybko się wchłania ale nie czuję tego nawilżenia po chwili  wraca uczucie suchej skóry. Tak więc nie polecam mimo bogatego składu ja osobiście się zawiodłam. Cena około 20 zł 

Zostawiam dla was stronkę z której zamawiam kosmetyki zaglądajcie na prawdę polecam :) 
https://www.madric.pl/peelingi-do-twarzy,417.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...