sobota, 22 września 2018

        Szampon do włosów farbowanych. Herbal Essences

       Witam :) dzisiaj recenzja o szamponie do włosów farbowanych HERBAL ESSENCES passiflora i mleko ryżowe.
Nie ukrywam że do zakupu szamponu podkusiła mnie reklama i promocyjna cena i oczywiście chciałam zobaczyć jak szampon zachowa się na moich włosach, a że farbuje włosy to cały czas szukam odpowiedniego szamponu do włosów farbowanych. Po pierwszym użyciu nie było tak źle czułam że głowa jest dobrze umyta a szampon bardzo ładnie się pieni. Ale kiedy wysuszyłam włosy to tu się pojawił problem , nie mogłam ich w ogóle ułożyć włosy zaczęły się elektryzować jedynie co mi się spodobało to zapach na włosach bo pozostaje przez cały dzień ale niestety w końcu i tak musiałam związać je w kucyk. Następnego dnia już musiałam umyć głowę bo włosy były obciążone. Ale nie zrezygnowałam po jednym myciu chciałam dać mu szansę i sprawdzić jak będzie po dłuższym stosowaniu. Ale niestety nawet dłuższe stosowanie nic nie dało z czasem już po wysuszeniu włosy były obciążone i musiałam je co chwilę związywać. Niestety szampon nie jest dla mnie, kompletnie się nie sprawdził.

A jak u was? stosowałyście któryś z szamponów? Sprawdził się na waszych włosach?


Pojemność 400ml , butelka plastikowa i bardzo wygodna jest miękka co pozwala wydobyć szampon bez problemu. konsystencja jest dosyć gęsta. Piękny zapach, świeży i delikatny. 

6 komentarzy:

  1. miałam kiedyś szampony z tej serii ale średnio mi się spisały. Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej marki niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam szampon i chyba na nic więcej się nie skuszę :)

      Usuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...