poniedziałek, 24 września 2018

GARNIER SKIN NATURALS-CZYSTA SKÓRA.

Cześć dziewczyny :) dzisiaj chcę wam napisać o moim ulubieńcu a trafiłam na niego całkiem przypadkiem :) Robiąc zakupy w rossmanie. GARNIER SKIN NATURALS - CZYSTA SKÓRA , ZŁUSZCZAJĄCY ŻEL Z AKTYWNYM WĘGLEM. Kupiłam go na próbę i teraz nie mogę z nim rozstać :) 


Stosuję ten peeling od jakiś dwóch miesięcy jego zadaniem jest odblokować pory oraz zredukować uporczywe wągry/zaskórniki. Aktywny węgiel z ekstraktem z borówki i kwasem salicylowym. 

Ja osobiście jestem z niego bardzo  zadowolona i widnieje wśród moich ulubieńców ponieważ ma on w swojej konsystencji ścierające drobinki. Stosuję go 2 razy w tygodniu. Dobrze radzi sobie z niedoskonałościami i pozostawia gładką skórę, nie wysusza jej. Ja ogólnie skupiam się na nosie i brodzie ponieważ mam problem z zaskórnikami i staram się ich pozbyć a ten aktywny żel świetnie sobie z tym radzi. Nie polecam zbyt mocno trzeć na twarzy ponieważ ten produkt na prawdę ściera naskórek i można podrażnić skórę. Pachnie podobnie do wszystkich produktów z tej serii czyli bardzo świeżo . Poręczna tuba ułatwia wydobycie produktu i jego dozowanie. 

ZALETY:
-wygładza
-oczyszcza
-ładnie pachnie 
-wydajny 150 ml


A Wy stosowałyście ten żel? jakie były wasze efekty i odczucia ? też jesteście z niego zadowolone tak jak ja ? Czekam na komentarze :) 

4 komentarze:

  1. Nie znam go, lecz miałam podobny kosmetyk z Selfie Project, taka maska, żel i peeling w jednym była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam tego produktu, ale bardzo się cieszę, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam wersje 3 w 1 :) Podobał mi się najbardziej jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i tak nie do końca lubiłam

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...