czwartek, 21 marca 2019

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION

Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zapachem kokosa nie wiem jak wy ale ja kocham kokos :) wszystko co kokosowe zaraz przyciąga mój wzrok :).

Maskę oraz mleczko wygładzające do włosów znalazłam w biedronce :) za jedyne 9,99 (za sztukę) 


Mleczko wygładzające zamknięte jest bardzo ładnej buteleczce z atomizerem mi osobiście szata graficzna bardzo się podoba i sądzę że przyciąga wzrok ma 150 ml.
Mleczko na prawdę świetnie wygładza włosy oraz unosie je u nasady i pozostawia piękny kokosowy zapach który dosyć długo utrzymuje się na włosach. Co dla mnie jest bardzo ważne że nie obciąża włosów a u mnie o to nie problem ja mam cienkie włosy więc szczególnie muszę o to dbać. Mleczko wygładzające dzięki swojej lekkiej formule ułatwi codzienną pielęgnację włosów. Zawiera wodę kokosową która kondycjonuje kosmetyki nadając im miękkość. Ekstrakt kwiatów kaktusa odżywią skórę głowy, dodając włosom blasku 

Linia ta stworzona jest do włosów suchych i zniszczonych.

skład:

Aqua, C15-19 Alkane, Cocos Nucifera (coconut), Water, Leuconostoc/radish Root FermentnFiltrate, Xylitylglucoside, Anhudroxylitol, Maltitol, Xylitol, Glycerin, Trehalose, Pelvetia Canaliculata Extract, Cereus Grandiflorus Floer Extract, Lauryl Glucoside, Myristyl Glucoside, Polyglyceryl-6 Laurate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum,, Linalool


Odżywcza maska z olejem kokosowym zamknięta jest w bardzo ładnym pojemniku o pojemności 200 ml. Maska świetnie nawilży twoje włosy jednocześnie nie obciążając ich. Maska jest bardzo delikatna i lekka do cienkich włosów idealna :) bardzo ładnie pachnie kokosem i również na włosach zapach pozostaję na bardzo długo :) jest wydajna bo nie trzeba jej jakoś tak dużo nakładać bardzo dobrze się ją rozprowadza :) 

Odżywcza maska do włosów zawiera olej kokosowy który intensywnie regeneruje włosy, ułatwiając rozczesywanie. Masło shea wygładza i nadaje włosom blask oraz nawilżający olej z opuncji figowej. 

Wybierz 1 z 3 sposobów użycia
-jako maska przy codziennym stosowaniu
-przy stosowaniu raz w tygodniu
-jako maska na noc

skład:

Aqua, Cetearyl, Alcohol, Glycerin, Behenamidopropyl, Dimethylamine, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygodalus Dulcis Oil, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Oleyl Alcohol, Hydroxypropyl Starach Phosphate, Hydroypropyl Guar Hydroxypropyltrymonium Chloride, Lactic Acid, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Linalool 





23 komentarze:

  1. Ogólnie Marion to spoko firma. Jeszcze nigdy mi nie zaszkodziła, a tych produktów jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te produkty i w sumie to lubię Marion, ale trochę się boje kokosa, bo moim włosom nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleczko mam, było ostatnio jako dodatek do jakiejś gazety, ale jeszcze nie otwierałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie dla mnie. Moje włosy nie cierpią oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym spróbowała maske.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze tych nowości Mariona

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki do włosów z kokosem :) Bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kokosu w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też sie podoba szata graficzna - taka estetyczna, poszukam w Biedronce tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię kokosa. Do wygładzania włosów używam pianki, u mnie jest najskuteczniejsza. A na maskę z chęcią bym się skusiła. Efekt jaki opisujesz myślę że jest podobny w maskach kallosa. Jako że to kokos, jak znajdę w biedroncę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tych kosmetyków, ale na razie mały zapasik do włosów mam zrobiony. Mimo wszystko kocham kokosa, chociaż do włosów sprawdza się u mnie różnie. Zależy od kosmetyków. Te jakoś mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kokosowe rzeczy, ale do jedzenia, w kosmetykach zapach kokosa mnie drażni i z tego względu chyba bym się nie zdecydowała na powyższe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubustwiam kokos wiec to coś idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. I used virgin coconut oil for my hair years ago and I love it very much but I just don't like the sticky feeling so I stopped. Might want to try this though :)

    Only Yesterday

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie bardzo lubię ich produkty i nawet te do włosów się u mnie sprawdzają natomiast akurat ja bym potrzebowała coś do włosów bardziej przetłuszczających się

    OdpowiedzUsuń
  17. na moich kręconych włsoach teraz raczej by nic nie zdziałał, ale jak zorbię keratynę to mógłby być hitem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubóstwiam kokos wiec to coś dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń

KOKOSOWE SZALEŃSTWO DO WŁOSÓW OD MARION Cześć dziewczyny :) jak mija tydzień? dzisiaj mam dla was kosmetyki marki MARION z cudownym zap...